eclipse - snart med Nea :))

hej alla bloggare :)
Jag vill se eclipse ! jag och linnes ska se den snart. vi skulle ha sett den idag, men jagb är typ helt pank :'( såå det gick inte :'O förlåt gumman, vi måste see den ! men när jag kommer hem från min semester såå går vi tkr jag :) haha vill see den ! :o) :D <3

PuSsHeJj RuTaAn :)) <3<3<3

segla :))

hej allihopa !
i helgen ska jag och min familj äntligen på våran semester, och för en gångs skull ska vi inte sporta på semestern. Som förra året då vi cyklade vi runt åland... såå i år ska vi segla i en vecka :D det ska iaf bli kul !! :D älskar att segla ! så under hela veckan tänker jag ha bikini på mig !! ska bli brunare än malin !! mahaha :))
men jag kommer att vara ifrån mina underbara kompisar :'(

Igår var jag med elli och mikkis. vi satt på ett berg och snackade och när vi skulle gå ned ställde jag mig rätt i ett jordgeting bo.. såå jag blev stucken av 4 getingar :'O en tagg fastnade i mitt finger såå ellies mamma hjälpte mig ta bort det.. :'( annars var det en jätte bra kväll :))
PuSsHeJ RuTaAn :)) <3<3<3

veckan hos Fanny :))

Heeej alla glada !
förra veckan (v.28-29) var jag hemma hos min bästa vään, Fanny Malmström. vi hade så himla kul att jag inte kmr kunna beskriva det här ;)).

När jag kom till lund åkte vi till källbybadet och badade, vi hoppade från "tornen" och köpte godis och låg och solade. sen på kvällen när vi skulle åka hem köpte vi pizza som vi åt i trädgården. När vi hade ätit gjorde vi en blombuket till Anders som tack för pizza pengarna;) den blev jätt fiin ! :

Andra dagen åkte vi till danmark. Där åkte vi till en strand och låg och solade och badade. sen åkte vi på tivoli, det var jätte kul och det fanns en massa åk-grejer som gjorde lopingar mm. 7kt kul asså !!!!

Tredje dagen cyklade vi till stallet och hälsade på hildie :))

på kvällen grillade vi och åkte till candy people, där vi köpte godis. sen gick vi till vårat hemliga ställe och åt godis och dansade;) Fanny lärde mig en rörelse som jag fortfarande har svårt för...-.-' ahaha :D

Dag fyra sov vi typ hela förmiddagen. sen åkte vi till per tutti där vi åt världens godaste glass !!! på kvällen gjorde vi i ordning för att tälta i trädgården:D

Femte dagen kollade vi på film, på förmiddagen. Vi kollade på The Holiday. På eftermiddagen åkte vi till en häst affär och fixade saker till fannys ridläger, som hon är på nu;). på kvällen när vi hade köpt allt. Ringde vi och beställde sushi som vi åt på kolonin :) det var jätte gott:))  sov i tältet igen :D åt sista middagen med henne och deras familj.

sista dagen :'( packade vi, bar upp allt till deras lägenhet åkte till kolonin och tog farväl till eva och fikade med hennes jobbar kompisar. sen gick vi/cyklade till tåget och sa hejdå till Fanny Fno-Fno.... :'( ses om en vecka :'D <3<3<3<3 på tåget på väg hem pluggade jag mest och messade med Fno-Fno
Här kommer massa bilder från veckan med fanny:

JAG HADE EN UNDERBAR VECKA HOS FANNY !! OCH OM 2 DAGAR KMR HON HIT TILL STHLM TILL MIG !!!!!!!!!!!! KIM PIM <3 FANNY BUNNY :)) <3<3<3<3

hejsan ! veckan hos Fno-Fno :)) :D

heeej bloggen !
den här veckan var jag hos fanny, min bästa kompis. Hon bor i lund och är helt underbar !! jag kände att jag var tvungen att skriva igen... var så länge sedan ;)) jaja vi hade jätte kul ! skriver mera sen. Just nu är jag på väg till malin var bara tvungen att skicka in ett in lägg
här är några bilder på mig och fanny från förra sommaren: ;))