JUL JUL STRÅLANDE JUL :D

HEJ HEJ HEJ ALLA GLADA NU ÄR DET BARN PROGRAM ;)

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! 
En vecka av jullovet har gått.. det har verkligen varit slappt ;)) har träffat några kompisar, köpt julklappar, pommac (pommac pommac) och jobbat en dag ;D
I lördags jobbade jag på Systrarna Delselius :D jätte roligt Amalia jobbade samma dag så vi gick och pladdrade lite ;)) JAG FICK STÅ I KASSAN :D jätte roligt men lite jobbigt jag fattade ingenting först och det gick inge bra alls...... men efter lunch gick det mycket bättre och jag fick ett lite bättre flyt i allt ;)) :D 
  När jag slutade kom My, Malin, Linnea och Ellinor och mötte mig ;) sen åkte vi till stan och käkade Sushi :D (L) forever in my <3 jag vet inte vad människan gjorde innan Sushin .. :D såå otroligt gott :'D
Idag fick jag min första löning från Delselius :D jätte spännande, *jätte stolt :D*

hoppas ni alla får en riktigt god jul ! :D
 Pia tomte ;) <3

PuSsHeJj RuTaAn <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0