even another day down under! ;)



helllllooofroomdoownunder!!
Har ar det jatte bra, jag har verkligen borjat kanna mig som hemma har!
Nu har jag varit har i tre veckor och allt ar pa topp! idag skrev jag upp mig pa tryouts for volleyboll and tennis! tror att det skulle vara roligt, vi har spelat volleyboll typ tre ggr i skolan och det ar sa otroligt roligt och jag har scorat nagra ggr! :) men det ar inte sakert att man kommer med i skollagen da maste man vara ganska bra och jag har bara spelat nagra ggr, men jag vill gora nagon sport, jjaja far se hur det gar onska mig lycka till!!! ;)

haha stackars lilla malin.. igar under lunchen klockan tolv har- 04, i sverige sa ringde jag hem till frugan i sverige som tappert svarade lite halft hahah det var den enda tiden under dagen som jag kunde ringa fran mobilen, har ingen teckning har i 'menin gate', haha sa malin fick ett litet kort samtal mitt i natten, haha stackars liten. undrar vem jag ska ringa harnast! det kan bli kul! ;)
SA BLI INTE FORVANAD OM NI FAR ETT SAMTAL FRAN LANGT BORT 4 AM! HAhaha :D

Igar hamtade Rex mig i sin truck, han hade cowboy hatt och vi akte hem och lyssnade pa country music! da sa jag att det enda som fattades var en kanguru och da sag jag fem st ovanfor 'angen' bland traden! ahhh det var sa haftigt!

 Rachelle och Tori under lunchen- Tori blev valdigt upprord over att hon inte han fixa till sig innan jag fotade ;) haha

Courtney and Rachelle :)

 Nu hade Tori fixat sig- glad igen ;) hahah fuunny!

AHHH!!!!! JAG KOMMER ATT FA AKA PA SEPTEMBER TOUREN!!! Den gar fran sydney upp till Qeensland till the great barrier reef och sedan med buss utmed the east coast! ahh jag ar sa lyckligt! see ya mates under sempemberlovet kommer jag att snorkla utmed the east coast! :D aaaahhhhh!!!!! :D

that's all for now! PuSsHeJj KiiiiM Down Under! :) <3


Kommentarer
Postat av: Gudrun & Karla

Hej Kim! Det låter som att du har det toppen! Här kommer en hälsning från Karla: Hej Kim!Hopas att du har det bra!Idag har Pia och jag lekt vi har studsat studsmatta jättemycket!KRAMAR FRÅN OSS!

2011-08-13 @ 23:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0