11-01-21

HEEEELLLLOOOO FRIENDS! :)

Den senaste veckan har varit såhär:

måndag: vaknade med feber, sov 15 timmar den natten..
tisdag: fortfarande feber, men gick till sista lektionen p.g.a ett project som jag var tvungen att göra på spanskan. när jag kom dit fick vi tydligen inte göra det då... blev jätte arg (:@) sen gick jag hem för att sova.
onsdag: skolan.. fortfarande sjuk. fick tillbaka matte prov i % :D 24/25 :D :D :D.. 1 slarvfel... jätte glad!
torsdag: sovmorgon, skola, matte prov VG-MVG del! hoppaas det gick bra!!!! ;)) gick hem efter lunch..
fredag: sjuk, världens rethosta.. sovit, druckit minst 10 koppar te, och kollat på sex and the city, 1 & 2. 

imorn..
lördag: skulle jobbat, men nu går ju inte det :'( älskar mitt jobb och jag hatar att missa det! :'( mamma har sin 50 års fest i lägenheten så jaag är ensam hemma..
söndag: försöka ta mig  upp till stallet, om jag är bättre. stackars Pommac han har stått i en vecka snart :(

hoppas jag blir frisk snart,
många pussaR eR bÄsTa KiMm <3<3<3<3
<3HITTADE BILDER FRÅN VIETNAM 2008<3 klicka för större bild;)

PuSsHeJj RuTaAn <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0