Australien <3

Hej allihopa!

nu är det helt säkert att jag får åka till Australien :D
såå om ett halvår, slutet av Juli eller början av augusti, det är inte helt säkert vart eller när.. men det är helt klart ATT jag iaf sak dit !!! kan inte vara gladare, det är ett litet hopp mellan pluggandet som suger musten ur mig....

Just nu pågår en var Australiens största natur katastrofer. Det är översvämning över stora delar av landet, lika stort som Frankrike och tyskland tillsammans. Tusentals människor har blivit strandsatta efter skyfallen. Hårdast drabbad är städer i New South Wales och södra Queensland. Där är tusentals människor isolerade sedan fyra dagar som en följd av översvämningarna.
Därför vill jag sända en tanke till alla de som är drabbade av dessa översvämningar.

WE ARE HERE FOR YOU.



tänk på vad ni gör, Australien får ta konsekvenserna för klimatförändringarna.

PuSsHeJj RuTaAn <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0