min söta syster och jag :)

Hej alla glada :)
igår var jag ensam hemma eftersom mamma och pappa firade mammas 50 års fest.. det var jätte läskigt! Hörde massa läskiga ljud hela tiden, låste alla dörrar och fönster. Efterssom hobbe inte heller var hemma hade jag ju ingen hud som kunde skydda mig! :'( men men, jag kollade på sex and the city lugnade ned mig lite.. <3

hittade jätte många bilder under mina sjuka dagar, hoppas jag hittar ännu fler!
här är min favorit på mig och Pia! kommer tilloch med ihåg när vi tog den ;)))) :D
 
PussPusS :) <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Linnea

NI ÄR URSÖÖÖÖTTTA!

SVAR 1 = hej

svar 2 = nej de var ingen fråga :)

hare bra pluttiigullll :)

2011-01-28 @ 14:36:03
URL: http://limmad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0