NYÅR ! :D

hej hej hej nu har vi kommit till det nya året :)

2010!!!!!!! GRYYYYYYYMMMTTTT ASSW !

Jag firade nyår hos mina kompisar i sickla, Julia och Olivia sundermeyer + deras familj ;) en lyckad kväll med massor av snöö.. och enn läskig full gubbe som höll på att skjuta fyverkerier på sina egna barn ( :O !?) Han tände den och sedan åkte den åt fel håll..

MEN annars var det en lyckad natt :) snodde lite bilder från min kompis, hade inte min kamera med ;))


 bara för att vi är gryymt snygga :D <3

PuSsHeJj och gott nytt år // RuTaAn :) <3<3<3


Kommentarer
Postat av: LINNEA

AAH vad roligt :), Mycket snö var det också :P

2011-01-05 @ 19:09:13
URL: http://limmad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0