snabb inlägg :) 6/1-11

hej hej :D
nu ska  vi se.. idag var Linnea och Ellinor här :3 vi åt fruktsallad och glass och kollade på film :) super kul och sen skulle de prataa en massa japanska vid busshållsplatsen, fattade inte ett ord :S så jag började snacka spanska, är fett duktig på det assw x) hmm..
Imorn ska vi äta hos min farmor och farfar i Sickla så jag hoppas att jag kan gå på den där jäkla smink kursen jag fick i alla <3 dag present, förra året, av mamma... fort tiden går asså:$ ;) hahahhahah

HERREGUD! det är lov och under en vecka har jag nu gjort en svenska uppsats, grönkurs i matten, diagnosen 2 ggr och halva röd kurs... blir galen ---- har matte prov två dagar efter att skolan börjar, fattar inte vad lärare tänker med ibland assååååå :'(

ha det gott, igelkott x)
Jag och gulliga pussungen! :)
PuSsHeJj RuTaAn ;) <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0