Bondi Beach- let's go surfing!

Hi there!
I onsdags, ska jag beratta vad som hande! det hande nagot mycket roligt ska jag saga er.
Pa morgonen packade vi vara vaskor, med badklader, och begav oss ivag till en strand, ni kanske vet vilken- Bondi Beach! 
ahhh! en helt awesome strand! alskade den direkt!
Vi hade bestallt surfing lektioner sa det var bara att byta om till vat drakt och springa med de andra langs stranden for att fa sin surfbrada. Awesome min var rosa! 
forst fick vi lara oss grunderna, ligga pa bradan pa stranden och gora olika ovningar, sen var det bara att prova i vattnet! Att ligga pa bradan och fanga en vag in till stranden var en enkel match daremot var det mycket svarare att kunna stalla sig upp fanga balansen och glida hela vagen in tills att vagen in forde en langre. Men ahh vad roligt det var! jag tror att jag svalde minst 2 liter salt vatten men det var det vart! jag klarade att sta upp, bra, tva tre ganger alla andra ganger var bara halv bra men ahh det var sa roligt! jag alskade det!
jag tankte att jag skulle kanna mig som att jag var ett med vagen men det gick inte sa bra som jag hade trott.. ahaha en helt awesome lektion tycker jag!
efter tva timmar var den over och det kandes bara som typ 30 minuter, jag ville inte sluta.. men det var absolut den basta aktiviteten vi gjort pa campet.
jag har ingen mojlighet att ladda upp bilder men ska forsoka sa snart som mojligt! ;)
PuSsHeJj // KiiiiM down under! :D <3


Kommentarer
Postat av: sofia

åååå va orättvist!! Jag vill också upptäcka australien! och surfa! Hur coolt som helst ju! :O saknar diiig kim! <3 <3 <3

2011-07-24 @ 15:50:19
URL: http://viina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0