hello mates! i'm finally in the OZ :D

day 1:
Hello there everyone! Nu ar jag i the Vision Valley pa EF language and culture camp! Allt ar helt awesome men lite kallt, 18 grader och jag holl nastan pa att frysa sonder. Efter 24 timmar pa ett flygplan sa ar alla jatte trotta. Alla ar jatte trevliga,och jag har inte sagt ett svenskt ord, forens nu. hahah, imorgon bar det av till sydney! Harbour bridge- the opera house och mycket annat! ha det jatte bra! pussss

day2&3: Sydey+sporter pa en ledig dag!:D
Nu har jag varit har i 3 dagar, men det har inte blivit varmare... ;P haha, igar var vi i sydney, gick over harbour bridge, kollade på the opera house och sedan fick vi gå sjalva och shoppa :D sen badade jag, Lynn och Lina i SPA:et :) hah super niice! i dag var det ett engelska test och efter det har vi spelat volley boll och vanlig fotboll! hoppas allt ar bra med er! puss och kram ♥
 pictures! :D

Sydney, utanför the opera house! :D
 Utanför the opera house again! :D

harbour bridge! :D

that's all for now!
PuSsHeJj fran kiiim down under! <3

Kommentarer
Postat av: Mysan :D<3

Låter som om du har haft det sjukt roligt!! Hoppas att allt går bra där nere och jag hoppas att du trivs :)

Pussar och kramar!

Din Vän, My <3

2011-07-06 @ 13:10:47
URL: http://photoshot.bloggplatsen.se
Postat av: Felicia

wooow shit va du har de awesome!! saknar dig!! så avensjuk på dig, men uppdatera bloggen mycket nu så att vi hänger med :) pusss <3

2011-07-06 @ 17:44:46
URL: http://feliciathor.blogg.se/
Postat av: MA

Tänk nu har man hittat till en blogg oxå. Vad gör man inte som nyhetstörstande mor. VAd fina ni är! Ser inte så kallt ut tycker jag. Ma

2011-07-06 @ 20:46:13
Postat av: Linnea

SAKNAR DIG SÅ MYCKET KIM ! hoppas du hare super kul där nere! och ser fram emot att få läsa din blogg. hare super bra nu! Massa pussar och Kramar! :D<3

2011-07-07 @ 02:16:38
URL: http://limmad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0