'Menin gate' Kangaroo Flat Rd, Cowra- my first week!

foto fran huset, solnedgang och otroligt vackert! :)

sota lilla charlotte och busiga Ethan, Rex och Kathryns barnbarn!

at the bondfire last night, Rex, Ethan, Charlotte och Kathryn.


G'day! Nu har jag varit i Cowra i 1 vecka.. ojojoj!
Jag blev upphamtad av Rex och Kathryn tidig lordag morgon, forra veckan. Hade ingen aning om hur de sag ut eller nagot men dem kande igen mig fran foton. Jag kande mig genast valkomen efter kramar och halsningar! :)
Den helgen visade de runt mig pa garden och i Cowra. Lordag eftermiddag akte vi till en Rugby match och jag traffade mi nya bror Jarrod och hans barn Ethan och Charlotte- bada var jatte blyga och sota! Ethan holl sig undan nastan hela dagen och charlotte satt blygt i Kathryns kna och smygkikade pa mig. Pa sondagen akte jag med Rex i hans truck pa en auction och kollade pa far som han kanske ville kopa. Nar vi kom hem hade Kathryn kommit hem fran kyrkan och tagit med sig barnbarnen och Ethans blyhet marktes inte alls han fragade en miljon fragor och berattade allt som var vart att veta (enligt honom, lite mer an nodvandigt dock) haha, han har otroligt mycket energi och en livlig fantasi. Valdigt sot, men utmattande ;) hahah. Lilla Charlotte var fortfarande blyg och emot slutet av dagen var det lite battre ;) hahah.

Mandags: forsta skoldagen, pratade med en utav lararna, fick mitt schema och valde de extra valen, jag valde extra sports and aborigional studies :D sedan akte jag med Lynn och hennes familj och kopte skoluniform, haha det varintressant, men byxorna ar otroligt skona! :O battre an vad jag trodde. pa kvallen traffade jag min andra bror Mitchell, han var ocksa snall och trevligt. haha han och jarrod har samma skratt- och deras skratt ar riktigt roligt!

Tisdags: forsta riktiga skoldagen! jag tog skolbussen :O och dar traffade jag en tjej som heter Courtney sa hon hjalpte mig att hitta till dit jag skulle. Dar traffade jag Lynn och vi fick vara 'Buddies' for dagen. Abbey och Loreen- dom visade oss runt och sag till att vi hittade oss till ratta. Jag fick hora sa manga namn att jag knappt kommer ihag halften av dem.. haha men en rolig och intressant forsta skoldag. 

Onsdag-fredag: flot pa som ingenting. Alla ar jatte snalla och trevliga men det ar nastan ingen som behandlar oss som vanliga kompisar utan det ar mer wow ni ar utbytes studenter, och en massa fragor. och dom staller inte fragorna normalt utan gor jatte enkla meningar och fragar hela tiden om i forstar. Tori heter en tjej som tar samma buss som jag, hon och hennes tjejgang behandlar oss lite mer som 'polare' haha menjag tror att det blir battre om vi bara pratar mer med alla. I fredags var det lite battre och jag kande att jag var lite mer inne i diskutionerna och samtalen an utanfor dem.

Den har helgen sa var Ethan och Charlotte har, nu ar de inte alls blyga ;) jag hahh jag "flog" Charlotte hela helgen, alltsa jag snurrade runt dem i luften- de alskar det!
Pappa nu kommer du att bli stolt over mig, pa eftermiddagen hjalpte jag Rex att mala the fron gate aldeles vit! - haha jag vet att jag bara halvt malade varat honshus forra sommaren, men nu malade jag hela gaten- med Rex och Ethans hjalp- men anda! :)
Pa kvallen akte vi till Lynns palce och firade hennes fodlesedag med eb stor Bondfire och at tarta :)
I dag har vi bara varit hemma och slappat, jag kande mitt jatte duktig idag, jag 'pluggade' lite och under mitten av dagen gick jag ut och sprang med vara undersota sma hundar- well that's about it! .... har inte sett en kangruru i Cowra an.. men hoppas att jag gor det snart! ;)
Imron ar det skola igen- avundsjuka? nejj trodde inte det ;)

Ha det underbart bra! hoppas att jag kan uppdatera snart igen!
PuSsHeJj// KiiiiM down under!
 Underbara huset 'Menin gate', Kangaroo Flat Rd!

Kommentarer
Postat av: Julia

Va roligt att du har det bra där borta! jag saknar dig och jo jag längtar faktiskt till skolan ^^ puss på dig och ha det bäst! <3 <3

2011-07-24 @ 19:01:08
URL: http://juliachulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0