the blue mountains-

Hello! idag akte vi till the blue mountains! it was awesome! :D
pa morgonen hade jag och Lynn sovit i tv rummet sa jag vaknade av att Claudia och Aurora stod och petade pa mig.. haha .. vi gav oss av vid 8.30 am och akte den söta bussen i 3(!!!!!!) timmar! sen kom vi fram till the blue mountains, det var sa otroligt, KALLT!
 haahaha vi gick direkt till avsattsen och det var bara ett stup ned! sen kollade jag uppat och dar var the three sisters! de var sa vackra! och otroligt coola! var sa nära att tappa min hatt MANGA ganger sa tillslut tog Lynn hand om den... heheh.
 Efter det akte vi vidare till en vandrings"stig", jag gillar verkligen inte lunch mackorna som vi far till utflyckter, dom är hemska-- det är morrötter i dem! jaja, för att komma till stigen var vi tvungna att aka i ett speciellt tag, ned 110 grader ned! det var stup rakt ned! men saaaa coolt! den gick ned en ganksa lang bit och sedan följde vi en väg av trä genom djungeln och fram till a cableway (jag vet inte ordet pa svenska) och med den akte vi hela vägen upp till toppen där vi började ;D saa fiint det var assa! tog typ över 200 bilder pa allt sammans, sen gick vi till souvenir shoppen och jag köpte present till pia, som snart fyller ar! :D maste bara skicka den ocksa. 
 En mycket turistig dag, men det var sa vakert och under hela dagen kunde jag inte sluta tänka pa pappa, typ dagen innan jag akte sa visade han bilder fran när han och mamma var vid the three sisters, har inte sa stor hemlängtan än, allt är sa bra här just nu, längtar till jag far träffa min värdfamilj! :D bara en vecka kvar. Imorn ska vi aka och paddla och klipp klättra! saa roligt, detta var ett langt inlägg sa jag ska avsluta med lite bilder ;)
 NY TJÖRA BTW! :D  in front of the three sisters! :)
the three sisters!
laddar upp mer bilder imorn, det är nagot konstigt med kamera/computer!

ha det bäst!!!! PuSsHeJj // Kim Down Under! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0