week two! :) down under! <3

Playing make life longer!
ethan leker med sitt krigsflygplan  Charlotte och Kathryn dansar! :)
 rolig bild tycker jag- och man kan se min snalla bussforare! :)
 fina grinden som vi malade forra helgen ;) och om man kollar och zoomar noggrant sa ser man... en liten sally kika fram ;)
 
Hej allihopa! Denna vecka har gatt fort! 
...skola... allt var som vanligt i den ;) men det kandes som att nagot hade forandrats- Jag blev inte behandlad som den dara utbytes studenten from europe, vi alla var verkligen vanner! :) det kandes jatte bra! :)
Ni ska se vara lektioner Jag och Lynn kan sitta och prata med alla hela lektionerna och anda sa sager lararna till de andra studenterna ist for oss ;O skont men wow, vilken makt det kanns som man har ;) alla andra gor inte sa mycket at det, det ar som att det ar jag och Lynn som haller i Geografi lektionerna genom att alla fragar en massa om vara lander haha det ar sa roligt! I onsdags tror jag att jag hade lite feber.. jag var sa kall, men varm samtidigt och jatte huvudvark- sen fick jag jatte onte i magen.. tror att det ar p.g.a forandringen i all mat har. Men som tur var sa varade det bara den dagen. Nar jag kom hem sov jag i tva timma, at middag och somnade igen nasta dag var febern sa gatt som bortblast! ;)
Idagar det Jarrod's B-day sa i gar firade vi honom med tarta och middag! Han gillar inte att vara med pa bild sa man far smyga lite, haha det ar sa roligt att se hans min nar han fangas pa bild ;)
Jag och Ethan hittade ett monster i mitt rum och han larde mig sitt hemliga sprak, sen fick jag prata i Telefon med Elyse, ett annat barnbarn. Hon sa att hon hade varit for blyg att prata dagen innan men nu var hon inte det langre, ocksa jatte sot!
 

THAT'S ALL FOAKS! HOPPAS att allt ar bra med er!
 Mitchell, rex and Kathryn- maste smyg ta foton pa dem oxa ;) haha :D Nugget vid buskarna<---

PuSsHeJj from KiiiM Down Under! :D <3

Kommentarer
Postat av: Martin

Ååh! Vill också till Australien, asfint ju! Hoppas du har det sjukt bra, vilket du verkar ha :D ses om ett år!



2011-07-30 @ 21:09:15
Postat av: Malin

Asså kan inte du lägga ut en bild på dig i skoluniformen? :D måste se hur den ser ut och gärna på hur skolan ser ut (A) :D saknar dig gummsan! pusss <3<3<3

2011-08-02 @ 19:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0